Dagens intervju

Hej!

Intervjun idag gick ganska bra men tror inte att jag kommer få det om jag ska vara ärlig..

Jag drog hemmifrån klockan 9 med Acke, var i Solna 10.15. När jag kommer upp till kontoret så sitter det 2 andra tjejer där, dom var väl lite över 20 och jag tänkte " Äh dom kan ju inte vara bättre än mig" . Men oj så fel jag hade. Den ena hade pluggat juridik och grafisk design i Los Angeles i ett halv år och den andra hade pluggat ekonomi och något mer . Då kände jag att det var kört för mig men försökte så gott jag kunde. Det är inte så mycket att komma med att man nyss gått ut andra året på Hotell och Restaurang. 
Men som sagt gjorde jag mitt bästa. Så vi gick in en och en och så klart så fick jag gå in sist , lite pinsamt när dom andra tjejerna tog typ 20 minuter på sig och jag var klar efter 6-7 minuter. Alltså åh har aldrig varit med om något pinsamare i hela mitt liv ..
Men hon sa att hade fått ett bra intryck av mig och det känns ju rätt bra faktiskt så hon sa att dom kanske skulle ringa om nån vecka eller sådär och det var många som sökt och då tänkte jag . Oh crap.

Aja jag är rätt nöjd med mina svar på intervjun och mamma sa att det är inte alla som får chansen att gå på en intervju, men jag lyckades och jag genomförde det. ;)

Så min sommar kommer bli underbar även om jag inte får ett jobb. Även om det skulle vara sjukt underbart att tjäna lite pengar men det löser sig alltid . Det är bara att söka vidare och gå på fler pinsama intervjuer .
Kommer knappt ihåg vad jag sa eftersom att jag var så sjukt nervös ..

Men vi hörs lite senare, ska umgås med Hanna nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

2010-08-25 @ 21:22:40
URL: http://plusa.blogg.se/
Postat av: Pame

Hej sot blogg du har:) besok min ocksa och skriv en sot kommentar!



//Pame

2011-09-08 @ 05:25:24
URL: http://pame.blogg.se/
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-05 @ 18:18:24
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0