12 dagar kvar

Tjena tjena ..

Snart är det dags för äventyr ..  Om 12 dagar drar jag och brudarna ner till Göteborg och varför inte börja blogga nu igen när tiden för ett partyliv har börjat!? Kan inte bli så mycket bättre just nu. Lever livet fullt ut . Och jag som har tjatat så mkt att jobba inte är något för mig gissa vad som händer i morgon .. Jo ska på jobb-intervju på ett event företag som heter Face2Face. Hoppas det går bra för mig nu då .
Så kommer bli en rik tjej om jag får det jobbet, inte alls långt kvar tills jag fyller 18 år heller. Så ska bli sjukt underbart på ett sätt .

Hörs lite senare .

Kommentarer
Postat av: ...

ska du jobba på provis eller?

2010-06-14 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0