Var har jag varit?

God eftermiddag på er.

Haha blev lite brottom där efter att vi varit på IKEA och varit och handlat. Så hann inte blogga för jag skulle nämligen iväg, vart berättar jag inte. Det är min lilla hemlis och typ en till vet det. Haha, nej men var faktiskt hemma hos en kompis. Det var rätt så chill hela kvällen , kollade på tv tills klockan blev 4 på morgonen sen var det bara att slänga sig i sängen och sova.
Vaknade runt 1 idag, och blev hämtad vid halv 4 tror jag klockan var!?  Och nu sitter jag här.
Japp då vet ni varför jag inte bloggade så mkt igår då .

Idag händer det ingenting förutom att jag MÅSTE gå och lägga mig tidigt för imorgon ska jag iväg igen. Haha, sista lovdagen kan man ju inte sitta hemma.

Aja nu babblar jag på för att jag är trött och är verkligen jätte uttråkad. Ska tjata lite till på mamma för jag vill ha tacos nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0