Torsdag

God morgon.

Idag känner jag att det inte alls kommer bli en rolig dag, sitta hemma och titta på film blir det nog. Tror inte ens att jag orkar fixa mig. Är så in åt helvetes trött just nu så det är sjukt.

Kom på att det bara är 5 dagar kvar innan jag börjar skolan igen. Hur fan ska jag klara av att gå upp klockan 6? Går ju upp efter 12 varje dag sen julafton var typ. Vilket betyder att jag måste ställa om tider då jag går och lägger mig. Vilket kommer bli enormt svårt. Aja nog om det.

Ska nog fixa en god frukost och sen hoppa in i duschen och dränka mitt hår i silverschampoo sen får vi se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0