Tisdag

God morgon folket.

Idag är jag väldigt taggad på att blogga faktsikt.
Idag så blir det ganska stressigt för min del eftersom att jag vaknade för ca 1 timma sedan. Har precis duschat med så ska snart börja fixa mig för om ca 4 timmar ska vi iväg till en restaurang här i stan och äta. Acke fyller ju år idag så idag blir det lite extra fin mat .

Sen en komentar till den "anonyma" som skriver varje dag att jag är en fjortis.
Du verkar fan inte ha ett liv!! Har inte mer att säga dig .. Puss <3



Kan ni gissa vad vi ska äta idag? ;)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

tycker du att chinos passar bättre på tjejer än på killar? =)

kramar!

2010-01-05 @ 14:57:23
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: ___

fjortis macka?

2010-01-05 @ 19:41:49
Postat av: Anonym

Fan är en fjortis macka?

2010-01-07 @ 07:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0