Sovdags

God kväll bloggen .

Har gjort mig redo för sängen vilket betyder att jag har tvättat ansiktet och borstat tänderna, vilket är viktigt för mig hatar att vakna upp med ett pizza-face!  Den perioden har jag redan haft i mitt liv. ;)

Anledningen till att jag går och lägger mig så tidigt idag är för att jag ska upp jätte tidigt i morgon för vi ska till IKEA. Och mamma är som mig, hon vill vara ute i god tid så istället för att sova bort en hel lördags morgon så går jag upp kvart över sju. Det är inget jag gör med nöje men det kan bli en rolig dag..
Plus att det är rea på IKEA så jag kan ju alltid kolla om det finns nån fin säng som kostar så där.... inte så mycket.
Jag behöver verkligen en ny säng, sover skit dåligt i den lilla sängen jag har, ont i ryggen och massa annat skit.
Men vet redan att det inte blir någon ny säng i morgon , men drömma går ju ;) ..

Men ska lägga mig ner och kolla på några avsnitt that 70´s show och sedan sova gott och drömma som aldrig förr..
It's Frizzie BITCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0