Somnade halv 7 i morse.

God morgon?!

Jag är super trött idag verkligen , tänkte gå och lägga mig vid 3 i natt för jag var verkligen trött. Men tror ni jag somnade eller? Nää! Jag somnade runt halv 7 i morse och vaknade halv 1 nu på efter middagen. Så är helt slut idag. Men det finns olika anledningar varför jag låg och vred på mig och kunde inte alls somna när jag verkligen ville det.  Jag tror att den största anledning till varför jag somnade så sent var för att jag sov under kvällen där ett tag . Så får skylla mig själv då !

Ska antagligen följa med mamma och handla snart, känner inte alls för att sitta här hemma och bli äldre ;)



"Remember me when i'm gone!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

född 1996 typ?

2010-01-06 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0