Nya skor

Hej på er..

Vet att jag inte bloggat på ett tag nu, men jag ska vara ärlig. Jag har faktiskt tröttnat lite men ska försöka tagga till nu.

Ialla fall, igår var det "fest" hos Hanna och det var verkligen jätte kul . Vi blev inte så måga eftersom några inte hade tid att komma men det gjorde inte så mycket. Det var faktiskt väldigt kul . Och nu är jag hemma hur seg som helst men är ändå taggad att dra och gymma sen när mamma har vaknat. Får se vad hon säger annars blir det imorgon.

Och imorgon så ska jag köpa nya skor från scorett, tänker inte lägga t bild på dom än för jag tänker köpa dom först. Storleken jag har hade dom bara 2 kvar av.. Så vill inte att nån ska ta dom sista ;)
Men ni får se dom i morgon , hur snygga som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0