Nu ska jag f*n börja

Nej hörrni.

Jag och mamma satte oss (eller jag stod upp) och kollade på olika "klasser" på world class ,alltså vad man kan ta för träningspass och vilka tider det är och så. Så nu i veckan ska jag och mamma börja sten hård träna tror vi skulle på arobic typ nån dag. Haha neej men det blir as bra, nu kanske jag kan få min platta hårda as snygga mage fram till sommaren. Kommer bli skit bra faktsikt. Och nu måste jag verkligen träna och inte bara säga att jag ska göra det , för gör jag det inte så betalar inte mamma för det. Så det är bara att bita ihop och köra järnet!

Nej nu ska jag ta och äta glass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0