Massa planer

Hej på er.

Vet att jag har varit borta i ca en vecka från bloggen. Eller några dagar då. Men jag har verkligen inte orkat blogga. Det har hänt så mycket på senaste tid. Men nu är jag igång igen har lite att berätta för er. Har lite planer inbokade för 2010.

Idag:
Idag börjar jag och träna med mamma, ska bli skönt att bli av med allt fläsk. Eftersom att jag skaffar gymkort idag så blir det att jag börjar träna max 4 dagar i veckan. Beatch 2010 här kommer jag . ;)
Ska bara vänta på mamma, sen bär det av till gymmet

Lördag:
Då är det fest hos Hanna, hon fyller nämligen 18 år nästa Torsdag. Hon blir en stor flicka innan mig. Men det hindrar inte mig från att festa med henne !



Torsdag nästa vecka , 28 Jan :
Det blir bio fram mot kvällen och eftersom att Hanna fyller år är jag en väldigt snäll vän och bjuder henne på bio
Avatar 3D..

26 Feb KRYSSNING!
Ja, denna Fredag är alltså början på sportlovet då jag och Hanna drar på kryssning med lite annat folk och ska röja hela natten. Kommer bli underbart kul att få göra något sånt här, aldrig åkt båt förut med en av dom bästa. Kameran följer så klart med, så Galexy borde se upp för denna dag är våran dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0