Jag är ganska smart.

Hej på er.

Andra dagen är nu avklarad och snart är det Fredag. Gud så jag längtar.

Plus att jag tänker kasta min fina rosa mobil i golvet eller väggen snart. Den stänger av sig hela tiden, jag kan inte skriva sms till dom jag vill skriva med och den är bara allmänt jobbig just nu. Så tänker byta tillbaka till den skit mobilen jag hade innan. Vilket var en samsung som är minst 100 år gammal. Om det inte funkar med den så bryter jag sönder kortet, är trött på att allt ska gå dåligt på onsdagar!

Jag har suttit och funderat över varför jag är trött nästan hela tiden. Och jag kom fram till att jag blir jävligt trött när jag är uttråkad. Vilket betyder att varje gång jag inte gör något så lägger jag mig och tittar på film, blir deppig och somnar. Sen när jag vaknar går det inte att somna om för en idiot smsar och väcker mig *host* ..;)
Det var ganska smart tänkt av mig ändå att komma fram till det efter typ 2 år nu .. Så jag får lov att hitta på något så jag håller mig vaken annars kommer jag bli en gammal sur kärring som bara ligger och sover hela dagarna.

Nej men nu ska jag leta efter den fula gamla mobilen.

RIP

Jag var så stolt över min mobil!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för sexig snubbe som gav dig den då? ;)

2010-01-15 @ 21:58:06
Postat av: Amanda

Hej på dej :) ! Du har Jätte fin blogg!! Jag läser den varje dag! :)

Om du vill och har tid,så kan du besöka min blogg!:) jusst nu har jag frågestund,fråga om du vill vetja!



Puss & Kram /Nosis

2010-01-16 @ 22:42:10
URL: http://elgitarrnosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0