Hoppas verkligen

Imorgon eller någon gång i veckan ska jag och mamma åka och kolla på en ny lägenhet här i Södertälje. Hoppas att vi får lägenheten. Vi bor redan litet och det kommer bli bättre om vi flyttar till något större. Desutom så trivs jag inte alls bra här vi bor nu. Ska jag vara ärlig så är jag rädd att gå utanför dörren när det börjar bli mörkt.
Så ska bli skönt så i veckan som kommer så blir det att kolla på ny lägenhet men om vi får den så kommer det ta max 3 månader innan vi flyttar. Tur det i alla fall tänker inte flytta i det här jävla piss vädret.

Så nu får vi hålla tummarna!


Har inte fått ha dom här än. SOMMAREN VART ÄR DU ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0