Har fan ingen lust längre.

Åhh!! Trodde verkligen att lovet skulle förändra allt, men jag har precis lika tråkigt på dagarna som jag hade när jag hade praktik. Jul och nyår är slut och nu väntar jag till sommaren bara. Jag har inte ens någon lust att blogga längre? Funderar starkt på att lägga av att blogga tills jag fyllt 18, för mitt liv blir inte mycket roligare än så här i 17 års åldern. Fast palla vänta 205 dagar innan jag bloggar igen ? Nää inte direkt. Men jag har ju själv märkt att jag skriver så lite nu för tiden, inget roligt att berätta utan babblar bra på om allt och ingenting. Precis som det här inlägget.

Har lite press på mig med, känner att det är så mycket som behöver fixas med mitt liv. Jag känner att jag fortfarande behöver gå ner lite i vikt för jag är fan inte nöjd än. Men ändå slänger jag i mig godis och allt annat man kan tänka sig. Det är inte lätt att sluta. Jag säger inte att jag är tjock. Verkligen inte. Men inte så smal som jag vill vara !

Nej nu måste jag tänka på annat för annars blir jag galen .. Får se när jag bloggar igen. Är ganska trött på det mesta just nu. Trött och uttråkad.

I know that you can make me happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0