Fy fan för dig .

Jaa men det är alltid trevligt att logga in på bloggen och se en sån jävla komentar!
Verkligen, anledningen till att jag sa förlåt till dig Jonas var för att det var nyår och jag ville bara att det nya året skulle börja bra utan att jag ska bli sur på dig! Du får skratta hur mycket du vill, och jag ångrar att jag bad om ursäkt till dig.

Och att jag skrev det där mailet? Varför skulle jag skaffa en fakemail adress och sen skicka den till nån Alexandra som jag inte ens känner? Visste inte ens att du hade en ny brud. Men men du får fan tro vad du vill för jag orkar inte lägga ner mer tid eller energi på att förklara mig för dig. För jag vet att jag inte har gjort något fel.

Sen får du tro vad du vill. Och vet du , du har älskat mig en gång i tiden så fuck off. Du är inte ens värd nån som mig, och vi båda vet ... Nej orkar inte ens säga det!
Men tänker skita i allt som ens handlar om dig, tänker inte försvara mig längre det kan du glömma!Så din dumma brud som du har skaffat. Ha det jävligt bra. För nu ska jag leva mitt liv, utan dig !..



Jag låter låten tala för sig själv !


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja, jag älskade dig. Men du lekte bara. Det "vet vi båda".

2010-01-08 @ 00:51:53
Postat av: Alexandra

Jag var aldrig hans brud. Vi hade inget förhållande.

Hur kan du kalla mig dum när du själv skriver att du inte känner mig? :)

2010-01-15 @ 12:42:04
URL: http://ajaderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0