Första dagen på det nya året.

GOD MORGON!!!

Så idag är det 1 Januari 2010 .. Härligt som fan tycker jag i alla fall.. Är så jävla bakis idag så det är helt sjukt. Hände en hel del igår också. Både roliga och lite tråkiga saker.
Kan ju berätta lite om hur min kväll var. Först så började jag med att träffa Sara, Alexandra och Sabina nere på stationen och vi drog hem till Maria och åt middag och pratade och hade det väldigt trevligt ;) ( Vuxet va?)
Sen rnt halv 10 så drog vi från Maria och var framme i björnlunda klockan 11 typ. Sen fortsatte festen inte mer med det. Alla blev bara allt fullare, och det blev bara mer bråk också. Fy fan har aldrig sätt så många bråk under en kväll tror det var 4 bråk på 4 timmar.
Sen så runt 3 kom mamma och hämtade mig och alla dom andra, och ni tror inte att jag börjar må illa när vi sitter i bilen och hinner inte säga att jag måste spy utan det bara kom på väskor,kläder,mitt hår och min nya jacka. Men som tur var hade vi stannat så jag fick fort ta mig ut och då kom det ännu mer. Usch så idag skäms jag en hel del efter bilresan hem igår.
Så har sagt förlåt till tjejerna, och tagit mig en skön dusch så jag fick bort all spya. Så idag ska jag gå runt i mjukisbyxor och en stor fet mjukiströja. Orkar inte bry mig hur jag ser ut idag. Ska fråga mamma om hon kan köra mig till affären idag så jag kan få handla lite godis. Det är precis vad jag behöver idag, en påse godis och en bra film.

Det som sög mest, är att jag inte tog några bilder. Hade med mig kameran men tog inga. Kommer nog upp på facebook snart ändå som jag kan sno.


Tvätta min jacka.
Städa mitt rum lite.
Försöka överleva dagen. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0