Dags för en anmälning?

Hej på er.

Jag har märkt att nästan halva sverige är jävligt trötta idag, det är typ ingen inne på msn, jag får inga sms som jag brukar, jag har sovit bort halva dagen och jag vet att Raymond fortfarande sover.

En sak som irriterar mig varje dag jag loggar in på bloggen så är det den här skit ungen som tror att hon/han är något? Jag tror jag vet vem det är men tänker inte säga några namn, men om jag har rätt så är det en tjej som fyller 20 år detta år.  Och verkar inte ha något annat liv än att läsa min blogg och klaga lite extra ;)
Och vadå född 1996? Nej tyvärr jag är född 1992 , och jag har aldrig tvingat dig att läsa mig blogg, och fortsätter du att kalla mig för massa öknamn så kommer jag kopiera allt du har skrivit och kontakta polisen.
Det är så jävla fegt av dig att beskriva dig själv som " Anonym" . Det måste ju bara betyda att du är rädd för att jag ska få reda på vem du är .

Fast igentligen, det kanske är uppmärksamhet du vill ha från mig ? du kanske är lite kär i mig? vad vet jag, det hade ju varit väldigt äckligt men jag förstår dig . Det är inte lätt. men jag säger det bara en gång! Lägger du inte ner så vet du vad som händer.

Puss<3


Kommentarer
Postat av: ett fan<3

bry dig inte om vad den "anonyma idioten" säger för den personen är säkert bara avis på dig :) ignorera han/hon och fortsätt med din fina blogg :)

2010-01-06 @ 18:23:10
Postat av: en annan bloggare

asså, vad ska du anmäla honom/henne för?? kissie får ju jätte många såna kommentarer.



det är väl inget som är bråttslikt?

2010-01-07 @ 00:10:30
Postat av: Anonym

Men de är ju för att kissie vill ha såna kommentarer för att få publicitet, dumbass. . .

2010-01-07 @ 07:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0