Body Jam

Nyduschad och känner mig som en ny människa just nu ..

Jag har aldrig varit med om något jobbigare pass om jag ska vara ärlig, det var riktigt jävla roligt men är verkligen utmattad just nu. Vi testade Body Jam som består av dans steg vilket betyder att man dansar hur mycket som helst . Och jag skojar inte när jag säger att det går så in åt helvetes fort. Min armar och ben dom slängdes hit och dit har fan ingen aning vad jag höll på med . Mamma stod och garvade åt mig men skit samma. Jag svettades som fan och lökarna under armarna var riktigt stora när passet var klart ;)
Men det var värst all svett , för roligt var det. Ska lungt göra om det. Tillbaka till gymmet på onsdag!

Så här ser det ut att dansa Body Jam . Vi gjorde inte samma steg men kolla in farten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0