Bli så jävla förbannad.

Alltså folk har verkligen ingen respekt mot mig. Nu är det nån lollo91 som sitter och skriver massa saker till mitt ex Jonas. Och nu får jag skiten för något jag inte gjort?!  Jag har sagt upp kontakten med honom och allt sånt skit för jag orkar inte ha någon som honom runt mig . Och igår fick jag ett hat-sms från honom att jag är lögnare och allt . Förstod fan ingenting i början , och idag fick jag veta att nån skrev " Frida som var tillsammans med Jonas Carplind" till hans nya brud antagligen! Jag vill bara säga att det är  INTE  jag . Jag skulle fan aldrig sjunka så jävla långt.

Nu är det nån jävla f*tta som verkligen hatar mig och gör allt för att förstöra för mig. Och det hon inte vet (antar att det är en hon) så kommer hon inte lyckas, för jag skiter i vad hon skriver till mina ex så länge alla andra är ute ur bilden . Så till alla som känner mig och kanske får ett omoget mail från nån Lollo91 eller någon annan som inte har någon av alla mina mail-adresser. Kontakta mig då för då jävla ligger nån jävligt illa till . Plus att jag vill se mailet och kopiera det så jag har något bevis om det här kommer till polisen . För det är nån som lurar er alla för att få mig att må dåligt.

Det tråkiga är att Jonas verkligen tror att det är jag!

INGEN RESPEKT ALLS TILL MIG! Förlåt för att du älskar mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0