Visste ni att?!

Jag tänker köra med den här " visste ni att jag.." varje vecka som kommer . Det betyder att ni får reda på saker om mig som ni inte redan visste , och det betyder att ni får ställa frågor , och att jag berättar lite smått hemliga och pinsama saker jag gjort i mitt liv , och sånt som jag verkligen ångrar. Då börjar vi ;)


Visste ni att jag var "emo" för ca 2-3 år sedan , jo det är sant jag var det .. Haha kan ni se bilden framför er . Svart väldigt kort hår , helt svart runt ögonen lyssnade på äckligt dålig musik som jag tycker idag . Och det skäms jag över . Eller , ja jag fick ju många vänner och sånt men stilen och kläderna och allt sånt där var lixom inte okej .. Grupptryck tror jag att det var som fick mig att ändra mig ..
Men igentligen  det var en fas som höll i ca 1 år och några månader , man tröttnade på att bli kallad för emo vart man än gick , kände mig ful i vissa tillfällen och så ska det inte vara. 60% av alla ungdomar går igenom den här fasen och många av dom stannar i den också . Alltså det är ju läskigt ..Nu när jag går på stan och ser små knattar som går runt så som jag gjorde tänker jag oftast " vad tänkte jag med igentligen" .. Tycker faktiskt synd om deras föräldrar för jag vet själv hur "ond" man var mot sin mamma ( i mitt fall då ) .. Men jag är glad att jag har ändrat på mig , för nu är jag ialla fall snygg ;)..

Japp vad säger ni om det då? första hemligheten ni vet om mig ..
Svarar gärna på frågor om ni har några ..
Puss

Kommentarer
Postat av: Moster

ja men det visste jag ju redan... hahaha

Du får krya på dig o hälsa Acke + din bror att de får ställa upp med att laga mat o köpa godis till dig nu när du är sjuk. Har inte de blivit smittade?



Kram

2009-09-15 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0