Vinter snart ?!

Är det bara jag eller har sommaren gått för fort ? Vart tog värmen vägen lixom nu i sommar. Det var inte så mkt sol. Eller ja när jag och tjejerna var i Arvika var det väl rätt så fint väder tycker jag. Men efter det så var det bara regn och blsåigt. Och det är nu solen är framme? i September, är det inte nu det ska vara regn och alla blad ska rammla av träden och vi i sverige ska känna oss så ledsna så vi drar utomlands ;).
Jag tycker att det ska vara så i alla fall . Men det är väl dags att köpa sig en fin jacka snart vill ju inte gå runt i tjocktröjor hela hösten och typ frysa ihjäl . Då skulle ju alla sakna mig eller hur? ;) Plus att jag måste köpa nya finsa skor , det kan man aldrig få nog av så!!!


Det är inte så synd om mig längre, är ganska frisk av mig nu. Har bara ont i halsen men annars så mår jag bra! Det har inte varit en rolig vecka kan jag säga.. Plus att jag blev sugen på pannkakor nu.-.-
Och nu tänker jag klaga lite , varför är det ingen som roar mig för ? Jag har ju tråkigt, är det så det ska vara ? :o skulle inte tro det va !?
Aja får väl lägga mig i sängen och titta på Family guy. Fryser faktiskt lite . I kväll eller imorgon så ska jag berätta lite vad som just händer i morgon ..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0