vet ni vad...

Funderar på att gå och lägga mig , problemet är bara att jag inte ens är trött. Så har ingen aning om vad jags ka hitta på! Kanske lägga mig ner och titta på någon film?! Kanske somnar fortare då , vem vet !
Känner mig yr också , kanske lika bra att lägga sig ner bland alla mina kuddar , hehe ;)
Jag vill inte vara sjuk , hatar det just nu. Även om det är skönt att vara hemma så vill jag inte komma efter i skolan . Så nästa vecka måste jag vara frisk. Men som sagt i morgon är jag hemma från skolan . Och tänker ta hand om mig själv..

Vill säga också att jag saknar Jonas! Känns som en evighet sen vi träffades.Vi sågs senast i söndags och det är ju hela snart 4 dagar .. Vilken evighet!
Nej men gullungar små , nu ska jag gå och lägga mig , så vi hörs mer i morgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0