Väntar på min mamma!

God morgon allihopa!

Uppe ganska tidigt på min lediga dag ;) eller jaa jag var ju uppe halv 10 . Jätte trött så jag sprang in och duschade.Somnade vid 3 inatt pga att jag sov på dagen , vilket jag måste sluta med.Så hur har eran dag varit än så länge då? Har ni skola ? är ni hemma ? eller vad gör ni igentligen ?  Själv så sitter jag och väntar på mamma,och försöker välja ut vad jag ska ha på mig idag . Funderar på tajts eller jeans .Men det ser ut att bli fint väder så jag tror jag satsar på tajts.Men har inte en aning om vad jag ska till ?!
Så det kanske blir jeans i alla fall . Aja vi får se hur det blir . Ialla fall jag och mamma ska åka och handla så fort jag är klar , och jag brukar alltid få något så vi får se om det blir något idag..;)
Seen ska möta upp Jonas , och sen kommer det massa gäster och sånt .. Berättar mer lite senare. Vi hörs när jag är klar!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Moster

Men Frida.... Inte lär du få nåt av mamma...:o)

Det är konstigt vad vi skämmer bort våra flickor. Hoppas du får en underbar helg... Kram från moster

2009-09-18 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0