Torsdag eftermiddag..

Jaha vad ska man göra?! Jag frågar det varje dag nu , men det är inte så konstigt .Jag är sjuk och har tråkigt! Det är ju inte direkt så att jag vill dra ut och ha roligt inte , nej nej! Jag vill ju sitta inne och uggla och bli blek som ett lik .. Det är imorgon allting typ "händer" antingen är jag med Alexandra, eller Jonas i morgon. Vi får se om Alex är frisk nog och vad vi nu ska göra vet jag inte, det suger att inte ha några pengar..Blir fett irreterad av att sitta inne . Har varit inne på rummet i snart 4 dagar . Så vad ska jag hitta på . Städa rummet har jag redan gjort, badat har jag gjort , ätit frukost med .. VAD FAAN !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0