Synd om Frida idag!

Japp nu har det hänt. Jag har blivigt sjuk och kommer sitta hemma nu dom dagarna och ha skuldskänslor för att ajg inte går till skolan.Men aja sånt får man leva med ibland.Så vad händer idag? För mig blir det väl mest att ligga i sängen och tycka synd om mig själv . Haha!
Och ni som läser är antagligen i skolan eller hemma och är sjuka som jag!  Jag vet två som är hemma idag i alla fall .. Alexandra och Jonas . Båda är sjuka så jag kan ju gissa vilka som har smittat mig . Haha.Jag måste äta frukost , men jag orkar inte röra mig . Känns jätte jobbigt . Men ska kolla om det finns nån bra film att se nu . Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0