Stör mig fortfarande..

Jag stör mig fortfarande på hon "Alicia" som skrev för 2 dagar sen , om att jag skulle lägga ner min blogg . Har bara en sak att säga henne om hon går in och läser.. Det är min blogg , jag bestämmer vem och vad jag ska skriva om. Så lägg ner allt skit snack om att jag är wannabe .
Om man vill lyckas får man faktiskt härma dom som har fått sin framgång .. Och jag tror att alla bloggare här inne som är kända har härmat någon i början precis som jag gjort ..
Borde igentligen inte ta åt mig av det hon skrev , men jag gör det just nu .. Tycker det är så störande när folk ska komma och säga åt mig vad jag får och inte får göra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0