snacka om att jag har tråkigt.

Snacka om att jag verkligen har tråkigt. Och inne på msn är det inge kul heller . Jonas pluggar och dom flesta man snackar med att fett dryga . Jätte kul verkligen . Kollade på lite kläder nyss och funderar på om ajg ska beställa hem lite eller hur jag ska göra.. Får ju pengar om lite mer än 2 veckor . Så ska väl spendera lite av dom på nya underkläder , haha ja jag är typ beroende av att köpa nya underkläder när jag väl får pengar ..
Plus att jag är hungrig men ingen mat lagas det här inte.. Är det inte så att man ska ta hand om stackars mig ? Jag är ju trotsallt sjuk , det är så himla synd om mig . Nej men då måste jag upp och göra mat själv . Och det orkar jag verkligen inte så jag får väl svälta .. Plus att jag vill ha godis .. Haha mycket gnäll på mig , men vadå inte mitt fel att jag blev sjuk .. Så ta hand om mig nu folk ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0