Sliten som bara den..

Jag är jätte trött just nu skulle lixom sova för ca 2 timmar sen . För vill var pigg när jag ska till solariumet. Men jag har inte sovit , neej utan jag har varit duktig och letat efter hemsidor som jag kan annonsera på min blogg . nånstans måste jag ju komma om det ska hända något på bloggen eller vad säger ni?
Har varit inne på två jätte bra hemsidor som jag har gått med i , dom ska skicka mail inom kort så vi får se hur det blir med det .. Om pengar rullar in om några månader blir ju jag såå himla glad . Haha ..
Tror jag ska lägga mig ner ett tag nu så vi hörs senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: Pojken ;)

Du kan få en tia av mig ;)

2009-09-05 @ 17:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0