skärholmen.

Då blir det skärholmen i morgon med mamma och Acke. Får gå upp tidigt en fredag , när man helst vill sova . Men vad gör man inte för att göra sig snygg och allt sånt. Måste ju ha en jacka , nån som har något tips på någon jacka som är snygg och vart? Jag tror jag ska in och koll på Vila, dom brukar ha jätte fina kläder.. Sen blir det antagligen luch där med så blir massa fina bilder när jagk ommer hem , eller ja jag hoppas i alla fall det . Vill ju roa er läsare till max.. Så vad ska ni göra i morgon ? är ni också lediga eller har ni ännu en jobbig dag i skolan?!
Men jag funderar på att gå och lägga mig nu, eller ja lägga mig ner och kolla på CSI eller Family Guy. Och om det inte blir en nattblogg så är det för att jag har somnat. Men då hörs vi tidigt i morgon . Ni saknar mig redan nu eller hur ? Mina älskade trogna läsare . Haha men ha en underbar kväll/natt så hörs vi faktiskt i morgon .
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0