Så Ligger Det Till!!

Jag är så trött på att vara "barn"/ungdom , längtar tills jag fyller 18 måste ju tyvärr vänta ett helt år men jaa  .17 år är ett väldigt onödigt år allt är som vanligt förutom att man går runt och längtar tills födelsedagen kommer. Som 17 åring så är det nästan alltid att man inte får göra som man vill , eller ja så har det väl varit hela livet .. Det är alltid " du är bara .. år" . Är så trött på att höra det . När jag fyller 18 kan ingen säga det till mig. Och jag kan ta vara på mig själv idag. Alla flickor behöver ha kul i livet i stället för att sitta inne hela dagarna det gör ju en galen . Eller jag blir i alla fall helt galen om jag ska gå i skolan och sen åka hem och tänka " nu då? " .
Händer det inget så blir man ju arg och irreterad. Eller så sover man bort halva dagen , vilket jag brukar göra! Men vad är det för liv igentligen ?
Allt händlar om att ha kul igentligen . Meen man lever som man gör .



Yeah you know it , Miss cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0