Så där ja ..

Hej på er.

Hoppas ni har haft en bra dag!?  Jag har haft en jätte bra dag idag förutom att jag har varit så trött hela dagen. Träffade Jonas efter skolan , jätte mys... <3
Okej , jag och Alexandra ska åka upp till Stockholm i morgon och jag ska köpa lite saker.. Bara det att jag hoppas att mamma lägger in pengar på mitt kort i morgon bitti så slipper jag gå och oroa mig över att jag inte har några pengar , hur kul är det på en skala då?  Ska försöka få tag på henne nu under kvällen och se till så att hon gör det . Men det skulle inte förvåna mig om hon glömmer det i morgon om jag ska vara ärlig ..
Så nu ska jag bara vänta tills hon som gör min design loggar in så jag kan kolla hur det går för henne . Och sen blir det väl att ta det lungt. Lägga sig tidigt så man orkar knuffas i stockholm i morgon. Haha ;)
Men vi hörs mer sen . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0