ruggig söndag ..

FINALLY!! Hej på er föresten!

Nu är jag äntligen hemma , alltså inte för att jag ville åka från Jonas jag menade från det äckliga vädret.. Det är ju verkligen svinkallt . Tur att jag har en ny jacka som dämpade lite av skylan , fast jag var ju så smart så jag inte hade nån tjocktröja under jackan , nej då har jag bara ett linne . Blond och smart för min del går bara inte ihop ibland .. Så hur har eran helg varit då? Eller ja lördags kväll/natt då . Kom ju på att jag var ju hemma igår morse . Min har varit bra. Lite trött nu bara.. Jag märker att det är inte bra att jag åker iväg och inte bloggar , för mina besökare sjunker något enormt när jag inte uppdaterar! Sorry! Ska bättra mig , lovar . Men nu är jag hemma så ni kan sluta sakna mig. Har inga bilder att lägga upp , tyvärr . Tänkte inte så mkt på att ta några heller igår eller i dag faktsikt . Det är vid såna här tillfällen som jag önskar att jag hade en laptop som jag skulle kunna gå och bära på och blogga vart jag än är .Men NEJ det har man ju inte , men får se hur det blir fram till jul tror att det blir det ENDA jag önkar mig . Fattar ni hur desperat jag låter eller , eller ja jag är ju det .. Men ska nog ta något att äta nu och sen vill jag ha godis ;) hmm undra om mamma är snäll idag och vill åka och köpa det till mig . Det måste jag allt ta reda på . Plus att jag fryser så ska ta på mig lite mer kläder. Vi hörs mer sen då .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0