praktik om 3 veckor ...

Panik...Min praktik börjar om nästan 3 veckor får typ ångest. Ingen glädje alls i det . Det enda som är bra är väl att jag kanske få jobba i stockholm. Det skulle var enormt skönt. För då har man nära till Jonas, nära till stan . Nära till allt typ! Och hur underbart är inte det ;)Sen kanske det är så lyxigt att man har jobb efter 9 veckor med , vem vet ? då tjänar jag pengar och då blir det shoppa för min del ! Eller ja kanske köpa en ny data, ska inte drömma mig för långt bort just nu .. Men man kan ju alltid hoppas .
Men kommer vara utan Alexandra och alla dom andra i 9 långa veckor . Och tänk om jag inte trivs då , tänk om alla är jätte dumma mot lilla mig . Eller ja alla älskar mig men ÄNDÅ !! Får väl hoppas att det inte kommer vara så . Alla kommer vara jätte snälla och jag kommer ha massa att skriva om på dagarna ..
Fast han som ska dela ut praktik platserna var lite rolig igår , han behandlade oss som 3 åringar som att vi var värsta losers om vi inte hade jobb efter praktiken , och om vi höll på med mobilen så blev man utskickad , det kanske inte är så konstigt men men . Och vi har inte ens fått reda på vart vi ska vara än och det är lite mer än 3 veckor kvar innan vi drar ut . Det känns ju så där jätte bra .. Haha , aja allt löser sig .. hörs mera sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0