Orkade inte ...

God morgon på er.

Usch vad trött jag är. Det blir mjukisbyxor och en stor tröja idag igen orkar inte göra mig snygg . Kommer ändå blir äcklig efter att vi varit i köket så jag kan göra mig snygg imorgon då jag har fått sovit ut och känner att jag orkar lägga ner energi på att fixa mig , för det gör jag inte nu kan jag säga.  Plus att jag hr ont i halsen och det har jag haft hela veckan nu varje gång på morgonen , vet inte vd som är fel. Går väl över snart, annars börjar jag bli sjuk igen och det vill jag verkligen inte bli ..
Så vad händer idag då?  Min Mamma kommer hem så jag har ingen aning, jag vet att jag ska typ städa mitt rum idag , igen .. Inte så där jätte mysigt att det ligger saker runt hela sängen haha..Ska nog sätta upp håret och sminka mig lite . Hör av mig mer sen . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0