okej nu får du väl ändå lägga av ?!

Okej svar till "haha" .. Jag har ALDRIG sagt att jag hatar Dessie, och varför skulle jag göra det? Jag har bara sagt att jag är lite irreterad på henne just nu för att hon tog tillbaka Paow som vän .. För övrigt så är hon är bra bloggare .Så snacka inte så jävla mycket skit .. Plus att du känner inte mig som person och det är väldigt respektlöst mot mig att du säger att jag är fjortis och patetisk när du inte känner mig .. Så du kanske ska tänka om lite vad du skriver till mig för jag kan polisanmäla dig jag har sparat allt du har skrivit till mig . Och att jag inte tjänar pengar ? jag kan tjäna pengar på dig snart om inte du lägger av . Så det löser sig hur du än gör.. ;)
Sen undrar ju jag också om jag är så patetisk så tycker jag att du ska sluta komentera min blogg  för den enda som bryr sig av mina läsare det är DU..Och då är det väl ändå du som är patetisk inte jag ? Jag har aldrig tvingat dig att gå in och läsa mina texter eller kolla på mina bilder. så back off bitch!
Jag är inte rätt person att bråka med och det kan jag lova  , antingen blir det att du lägger av eller så blir det polisen! Se det inte som ett hor mot dig för det är det inte, jag säger bara som det är nu .. Är ganska trött på dina komentarer.!
Och ja jag kanske härmar henne med saker men det är väl ändå jag som får ta dom konsekvenserna sen , eller?! Och jag tror svaret på den frågan är Ja! så lägg din energi på nån annan ..

Kommentarer
Postat av: HAHA!

eh sluta komentera? det där var min första komentar till dig, och herregud anmäla till polisen för att jag säger som jag tycker, shit om du inte kan ta emot den pressen hur ska du då klara dig här i livet -.-

2009-09-23 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0