oj oj oj ..

Oj oj , tror jag fått stora problem..NOT! Nån liten fjortis som skriver att jag är en äckel fjortis , och wannabe. Om jag nu är det i dina ögon , varför kollar du in min blogg för? Det betyder bara att du är så avundsjuk för att du inte är lika snygg som mig . ! Det är ganska tydligt att du älskar mig ;)Du läser ju trotsallt min blogg och kollar in mina bilder .. Så något med min blogg gör ju att du kommer tillbaka . Skriv hur många komentarer du vill , tar ändå inte åt mig ! Säger bara som det är just nu . Du hatar att du älskar mig , eller hur ?!
Du kommer aldrig få mig att sluta blogga, du gör mig bara starkare ! Puss gullunge ..

Kommentarer
Postat av: Kevin

Älska att älska! Det älskar jag. Bra att alla älskar =)

2009-09-22 @ 21:25:30
Postat av: Radiopojken

Radiopojken är en blogg som börjar ta sig in på listorna genom att kritisera bloggfjortisarna. Och självklart mycket vardag.. Kika in och tyck till.



Http://Radiopojken.blogg.se



Mvh

2009-09-23 @ 03:48:02
URL: http://radiopojken.blogg.se/
Postat av: Jonas

Lööööööööööööööv you.

2009-09-23 @ 10:27:47
Postat av: haha

jag kollar på din blogg för du är så patetisk, du hatar dessi? varför fan härmar du henne då, snacka om dubbel moral gumman. fyfan sluta blogga och sluta vara en dessi wannabe, för du skämmer bara ut dig. du kommer så inte kunna skaffa pengar genom den här bloggen.

2009-09-23 @ 14:55:14
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a kan du vinna en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:-

Tävlingen avslutas imorgon så passa på:)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-26 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0