öhm, vad f*n håller kissie på med?

ALLVARLIGT?! Vad håller hon på med igentligen ? Går på en diet där hon bara får dricka kaffe. Och när hon har ätit något "onyttigt" som tex sallad så spyr hon upp sen ? Öhm okej , vadå hel bulimi nästa?! Alltså ibland förstår jag mig inte på henne . Hon säger att hon är en sådan bra förebild för alla tjejer i sverige! Pfft , fuck no!!! Nu tror alla fjortisar att dom är feta och måste spy upp allt dom äter. Nej men det är bra gjort Kissie , verkligen .. Usch säger jag bara. Hon har till och med bantat med det här Ali som var "poppis" för nån månad sen, hon behöver inte ens gå ner i vikt jag slår vad om att hon väger mindre än mig .. Eller så går hon runt och verkligen drar in magen, Aja . Skärp dig Kisse katt !! Tror ingen vill läsa en tjejsblogg om hon sitter och skriver att hon ska spy och blivigt bra på det också .Väx upp , det är trots allt 18!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0