Ny jacka . Happy!

Hemma nu !

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma  jag är typ helt slut. Det är inte lätt att hitta en jacka i skärholmen kan jag säga. Var inne  minst 5 butiker innan jag hittade jackan jag ville ha . Och den fanns på Cubus. ;)
Lägger upp bild på den snart så ni får se hur den ser ut , ska också ta kort på lite mer grejer som köptes när vi var i skärholmen .

Visst är det härligt med fredag nu?! tycker i alla fall jag , underbart. Fast är faktsikt trött nu , gick upp ovanligt tidigt . Vem går upp halv 9 en fredag morgon då man är ledig ? Haha , jag brukar då inte göra det . Men nu är det så här att jag kanske ska till IKEA ikväll och köpa mig en spegel .. UNDERBART! Har längtat så himla mycket efter en så det ska bli skönt. Funderar på att möblera om i mitt rum med , men vet inte riktigt hur jag vill ha det ska fundera på det med .

Plus att jag hittade en jätte fin mjukisdress på Cubus som jag vill ha , och därför ska jag in på deras hemsida och beställa den snart ..  


Åt tacos!

Här är min nya jacka , 500:-

Sen blev det 8 par strumpor , en bok och läppbalsam.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Heeeting ;)

2009-09-25 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0