NO!



Att jag tar åt mig av vad andra tycker om mig Jag bryr mig så mkt av vad folk säger om mitt utseende och om min blogg . Tror jag lägger av nu helt och hållet klarar inte av det här mera. Det funkar inte..

Jag och Alexandra slutar vara vännerJag och Alexandra är inte vänner längre vi började bråka om något som jag inte kommer ihåg , och från och med nu hatar vi varandra och jag ska skriva massa dumma saker om henne här i min blogg för jag vill ju bli lika cool som paow , vill hitta på massa onödig fakta som inte stämmer om henne också ..
Jag börjar älska Kissies blogg mer än något annat Jag älskar Kisses blogg , kan inte få nog av den . Jag har äntligen insett att jag älskar hennes blogg mer än min egna . Just därför måste jag kolla in henne 24/7 och bara börja komentera allt som hon skriver och säga " jag älskar dig" i varenda mening .


Detta kommer ALDRIG hända mig , någonsin . Kanske mer alla fjortisar som tror att dom är något ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0