Neej...

Hej på er.

Kom nyss hem från skolan. Trött som fan är jag , trodde allvarligt att det inte skulle bli en sån här jobbig dag . Usch säger jag bara. Jag fick hem ett nytt CSN kort idag , inte för att jag vet vad jag ska ha det till men kanske är bra att ha vad vet jag . Plus att jag fick hem ett brev som jag har fruktat över i snart ett halv år!! 22 Oktober 8.50 ska jag till TANDLÄKAREN!! Fattar ni att hela min värld går under eller . Jag hatar tandläkare, dom är läskiga som fan . Plus att dom står och petar i ens mun också hur trevligt är det på en skala .. Nej usch . Jag tror att jag ska "glömma" att gå . Jag går hälldre med hål i tänderna än att gå dit seriöst ..

Kommentarer
Postat av: EMIL

Beror på vart du ska gå nånstans ;p på Folktandvården i Järna är det sämst, där hatar jag att gå.. men på Folktandvårdens akutavdelning i Sthlm där e det fan bra, även fast det är akut :p

2009-09-28 @ 15:56:28
Postat av: Moster

Tänk då på din moster imorgon, tisdag. Jag ska iväg o DRA ut en tand... det är ju inte så nice...

2009-09-28 @ 18:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0