nattblogg.

Klockan är 22:55 , och det är typ natt för mig . Vill sova men vet att jag kommer ligga sömnlös i nån timma, om inte mer. Och räkna får funkar väl inte..Om jag ska vara ärlig vet jag inte ens hur man gör ;) Erkänn ibland är jag ganska rolig.Men som sagt vill verkligen sova, men när man inte kan så har man alltid nån som kan hjälpa en att fördriva tiden!
Och jag har så klart Jonas.Alltid vaken för min skulle till minst halv 1 på natten då han somnar sött hemma hos sig. Och då går det ganska fort för mig med att somna och drömma sött. Så vad ska man göra nu då?
Sova har jag ju redan tagit bort från listan . Läsa kanske? näää, eller?
Känner hur tunga ögonlocken är inte bra alltså.Neej men tror jag ska lägga mig ner och läsa lite så får man typ läxan gjord ;) Måste läsa en bok till skolan ..
Aja tror jag gör det , vi hörs i morgon . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0