nattblogg.

Haha , trodde ni allvarligt att jag sov vid den här tiden?;) Har inte sovit vid den här tiden sen ajg blev sjuk typ . Har suttit och snackat med Jonas på msn fram till nu.Om vad kommer ni aldrig få veta Moahahha ! Älskar att vara elak ibland , jag är född sån . Snygg och elak OMG inte att leka med !
Var nyss och borstade tänderna och tvättade bort sminket , oj så duktigt av mig . För ni vet väl att man får finnar av att sova med smink .. Men jag har tur för jag får aldrig finnar längre. Happy face ;)
Plus att jag är hungrig , igen ... Jag åt knappt något när det var mat , var as trött så jag åt och halvsov . Det gick ju inte så bra kan jag säga . Haha . Men blond som jag är så tänkte jag inte före jag började äta .
Nej men nu ska jag vara värsta tönten och lägga mig ner och titta på family guy och hoppas att jag kommer somna . Så vi hörs mer i morgon . Och då ska ajg allt berätta för er , haha nu blev ni allt nyfikna ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0