Me like !



Färgen rosa!
Om ni skulle känna mig , komma in på mitt rum och se er omkring såskulle ni förstå att jag verkligen älskar färgen rosa. Har jag gjort sen .. Ja så länge jag kan minnas ;)

Mitt självförtroende! Det har väl aldrig varit fel med ett dåligt självförtroende?! Och jag har ett ganska bra tycker jag . Har väl aldrig varit så , men har märkt att man kommer långt med det så ska fortsätta ..

Att bada! Allvarligt att bada är verkligen det härligaste som finns, tänk er själv efter en jobbig eller ja vilken dag som helst , att bara lägga sig där i det varma vattnet men lukt ljus och massa skum.. Härligt eller vad säger ni ?!

Att göra sig snygg! Jag tycker att det är roligt att sitta och sminka sig , välja kläder och fixa håret i ca 2 timmar tills jag är nöjd , inte många som gör det inte.. Dom flesta tycker att det är jobbigt och vill att allt ska ta högst en halvtimma för att sen ha tid för annat . Men inte jag , jag är allt lite speciell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0