Krig mellan blogg drottningarna...


Japp det är sant , bråket mellan "blondinbella" och Kenza..

Enda från start så var det här igentligen Kenzas jobb att blogga direkt från rödamatten i new york nu i natt,men då åker hon på halsfluss. Och blev jätte besviken över att dom valde nån som Blondinbella .. " Jag skulle valt någon som brinner för det här .. musik" säger Kenza till böjesbladet ..

Men kom igen nu.. Hur töntigt är inte det där då? Att Kenza blir besviken på att dom valde Blondinbella. Vem skulle dom annars vält som skulle vara i New York . Kissie eller? Haha , nja det hade nog slutat i katastrof då om jag ska vara ärlig.. Kenza har ju redan bloggat en gång från Liverpool på nån gala . Så nu är det väl endå nån annans tur att glänsa eller vad tycker ni?
Jag tycker att det är töntigt att dom bråkar om en sån sak .. Speciellt nu när Kenza har typ allt . Hon är modell , bloggar och tjänar stora pengar.. Ge upp bara säger jag . Jag skulle inte bli ett dugg besviken om jag inte fått åka när man redan har allt här hemma i sverige.. Plus att det kan bli tjatigt i längden om alla bloggare ska vara med i stora saker som tex den här galan .. Nej tack säger jag bara !!


Aja nog om det tillbaka till mig .. Nu ska jag in och duscha och sen fixa naglarna
(igen) Sen ska jag ladda ner någon bra film och bara krypa ner i sängen och sova .. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0