Klag dags.

Japp, nu tänker jag klaga på Dessie IGEN ! Som alla vet så "bantar" hon . Äter en gång om dagen eller äter ingenting alls.Vilken idiot allvarligt, visst man kanske går ner i vikt , men hon kommer allvarligt få anorexia om hon inte slutar . Allvarligt. Det är ju synd om henne. Och vem fan dricker en cola per dag. Hon snackar så mkt skit . Inte ens en modell skulle klara sig att dricka en cola eller äta ett litet äpple per dag. Hmm ska testa hur länge jag klarar mig utan mat innan jag blir hungrig . Och hon är ju redan fett smal , och ska banta . Oj oj oj vilka förebilder hon och Kissie är . Verkligen , jag är ju då mer förebild . Äter som en häst ibland . Det är ju så det ska vara. ;)
Juste hon ska träna också nu när hon inte äter. Om jag ska vara ärlig så kommer det antingen bli hennes död eller så kommer hon bli jätte sjuk! Men bitchen får skylla dig själv. Så är det.

Kolla bara vilken svullo jag är .

Kommentarer
Postat av: nils

Missa inte den nya bloggstjärnan.. Skriver om allt från bloggkändisar till en härlig vardag..



Kika in och följ ...



wwww.radiopojken.se

2009-09-28 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0