Kan du bevara en hemlighet?



Visste ni att jag är mörkrädd ?! Yes så är det . Kan ni tänka er Frizzie mörkrädd?! Skulle inte tro det va . Men det är jag tyvärr , har en liten lampa i ett litet hörn i rummet som är tänd dygnet runt..Om lampan inte är tänd så börjar jag fantisera och inbillar mig att jag hör massa ljud . Men jag har varit mörkrädd ända sen vi flyttade från Salem som var för 4 år sedan typ.Det var nått läskigt med villan som jag inte gillade. Men om jag sover över hos någon så kan det vara släkt , eller om man sover två då går det bra . Men aldrig själv, det bevisar vilken fegis jag igentligen är .. Men en väldigt söt fegis eller vad säger ni.. ;)

Oj vad ni älskar att veta hemlisar om mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0