Kan alla andra blondiner kan jag ... Eller?

Funderar mkt på alla andra blogg världens blondiner som verkligen lyckats..Visst är det så att om dom kan så kan jag . Jag tycker inte att jag är dummare än alla andra men jag är inte ett geni heller . Så vad fick dom att bli kända?
Över sminkat ansikte, smala som tandpetare, blonda så håret lyser flera mil bort, snackar så fjortis som man bara kan , "pappa betalar" flickor .?
Eller är det bara så att dom har tur och att alla små flickor eller tjejer i deras ålder bara av en ren slump gick in på deras blogg och tänkte " Oj kul blogg nu måste jag sprida detta vidare" .
Talar inte illa om dom verkligen inte , men hur kan dom lyckas så bra och varför är det just mest blondiner som har det bra.. ?
Jag är blondin , har bloggat i snart 2 månader . Har inte hänt så mkt , vad kan det bero på? har kämpat som f*n med reklam och allt sånt . Men har bara 30-40 besökare per dag .
Men det kanske är så att jag är för ful för media och för att folk ska kolla in mig , hata mig så mkt att dom bara måste in och kolla lite mer på vad mitt liv handlar om ..
Om man tänker efter så är dom flesta bloggarna dagböcker fast att vi avslöjar våra privatliv för annat folk . Och dom gillar det ..
Den här tanken har slagit mig så ofta.. Som tex, blondinbella blev brunett SO WHAT ?! Tror inte nån lider av det mer än hon själv.. Alla skrev ju om att hon inte var "blondinbella" mer för att hon har ändrat hårfärg .. Aja vet inte riktigt hur folk tänker .. Man kan bara vara sig själv .
Men i alla fall .. Ska man bli känd så MÅSTE  man tydligen vara blond och se ut som barbie .. Tyvärr ! Det är så människor ser på världen .. Är man inte perfekt så är man inget att ha .
Men om ni inte visste det här . INGEN är perfekt ..

Det var allt jag ville säga .. Puss // Frizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0