jobbig dag !

Jag gillar inte den här dagen faktiskt , inte än så länge ialla fall. Den kanske blir bättre, vad vet jag ?
Alltså för det första så känner jag sjukt äcklig efter idag med skolan , hade ju värsta skalbaggen i håret och allt! eller vad det nu var. Och jag orkar verkligen inte gå och duscha! Får väl helt enkelt skylla mig själv i så fall . Får sitta här och vara äcklig just nu . Jag vill bara sova , men neej det kan jag int heller få göra för jag håller på och tvättar så varje timma måste jag springa ner och hänga upp tvätt och massa..Det är inte lätt alltid att vara mig. Sen är det mat om ca 15 minuter , det är väl bra för har knappt ätit något på hela dagen så ska bli gott ..
Men vad ska man hitta på sen lixom? jag vill vara med någon. Men har inte kunnat vara med någon på hela veckan för det har varit massa saker att göra . Jag har ju diskdagar på måndag och onsdag . Fart i försig så träffade jag ju Jonas igår . Men känns som att jag inte har några vänner . Men det har jag ju ;) mobbad är jag i alla fall inte.. Såå niiice . Men vi får se hur dagen fortsätter och slutar . Blir väl så att jag ligger och tittar på CSI ett tag nu och sen somnar . Haha så typiskt alltså ;)


Juste , jag är ju ledig på fredag! vet inte om mamma ville att jag skulle vara hemma eller vad hon nu sa.. Men tror att jag blir hemma i alla fall ... jag är så evil av mig ibland.. ;) Hon pratade om bio , men tror att hon menade att hon och Acke skulle gå. Ska kolla om jag med får följa med..Men nu ska jag kolla på CSI och när jag kommer tillbaka förväntar jag mig typ 100 snälla och söta komentarer från er läsare, annars blir det ... smisk ! Eller nej det blir det inte Skoja bara ju !

Kommentarer
Postat av: frida

FLÄSKIS<3 :)

2009-09-23 @ 18:19:16
Postat av: Emmelie

ja det stämmer. du kan adda mig på msn [email protected] så kan vi snacka vidare där :)

2009-09-23 @ 20:42:43
URL: http://emmelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0