Jag hade rätt !

God morgon på er !

mellan Klockan 23.00-23.30 så födde min katt två små ungar. Det här var något vi trodde skulle hända men var inte riktigt säkra på när. Men igår så kom hon in på mitt rum och började bli jobbig och det var nästan på en gång som jag förstod att nu kommer det bli en lång natt för både hon och mig . Jag menar , dom där små piper ju som fan och jag ligger tyå 2 meter ifrån så det var rätt tufft att inte vakna i natt . ;)

Sitter och plattar håret nu , jag tror inte att det blir något löshår , jag har inga pengar till det tyvärr . Och jag tänkte inte så långt när jag väl hade bestämt mig för att köpa det . Så det blir min mjukisdress och kanske lite mer saker , det får vi helt enkelt se . Men jag tror vi drar till skärholmen nu eftersom att det int blir något löshår , får ta det nästa månad kanske .
Men nu ska jag fortsätta fixa mig , lägger in bilder på kattungarna så fort jag är klar .. vi hörs mer sen .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0