imorgon!

Japp imorgon drar jag till Jonas . Ska till snobb stockholm .. Drar från gettot och vidare mot storstaden.;)Nej men allvarligt det är vis såna här tillfällen man önskar att man hade en bärbar dator . Kanske får låna Jonas data och blogga lite så ni vet hur jag mår och att jag lever . Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om idag tyvärr . Är så trött att jag inte ens kan tänka klart ..
Men i morgon blir det full rulle på morgonen  .Måste ju duscha och fixa mig . Naglarna ser ut som ja jag vet inte vad . Ska ner i tvättstugan och tvätta med. Jätte kul .. ,Men så är det när man är ledig från skolan tyvärr !
Så hur har allas dag varit ? bra antar jag ! Sjävl har jag slappat till Parlamentet sitter och skrattar för mig själv. Haha, inget liv alls ;).
Nej men har skrattat en hel del , så himla bäst . Och nu sitter jag och kollar runt på storbloggarnas bloggar och läser hur deras fantastiska liv har varit ännu en dag ! Men vi hörs snart igen pussungar..
Puss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du frågade inte om du fick låna min dator ens :O

2009-09-13 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0