idag då.

God morgon på er!

Nur är jag vaken pga att Jonas väckte med och jag hade mobilen exakt vid ansiktet så det började vibrera och blv skit rädd.. :) Men jag sa igår att jag skulle gå upp vid 8 så det är ju bara bra att jag vaknade, men är nädå jäte trött sitter här i sängen och känner mig jätte ful just nu. Har en toffs mitt på huvudet och min läpp är typ svullen?!?  Jag fattar inte ens varför den är det, går nog över hoppas jag .
Jaa så vad händer idag?  Är ju ledig så det blir ju skärholmen . Eller ja mamma sa att vi skulle dit om hon inte var sjuk , men en ny jacka blir det i alla fall och jag vill åka dit så då måste vi det ;)  Är det inte så att vi som är yngst i familjen , vi får alltid som vi vill ?  jag tycker att det är så lite. Haha men kan ha fel !

Men i alla fall , nu skajag klä på mig, och fixa mig lite  och sen äta frukost för jag är jätte hungrig just nu . Så vi får höras helt enkelt innan eller efter jag har varit och köpt en ny höst jacka .. Puss puss !


Så söt man är när man vaknar.. eller hur ?;)
Där ser jag till och med brun ut så jag är happy ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0